Geslaagde nieuwe aanpak

1 maart 2017

Van den Hoven Jachtbouw heeft het afgelopen jaar geprofiteerd van aanzienlijk meer aandacht voor haar nieuwe jachten. Het aantal aanvragen uit zowel binnen- als buitenland is met een veelvoud toegenomen. We zijn momenteel in bespreking met nieuwe en bestaande klanten. Dagelijks kunnen we op de website zien wat de resultaten zijn van onze nieuwe aanpak. Het aantal bezoekers op de website is ook met 400% toegenomen.

Vorig jaar heeft Van den Hoven Jachtbouw gekozen voor een moderniseringsslag over de gehele breedte. Een nieuw bedrijfspand met ruimere hal, vernieuwde jachtontwerpen en een geslaagd openingsfeest in de nieuwe hal hebben vrucht afgeworpen.

Maar ook is de communicatie onder handen genomen. Communicatiebureau Sorpasso heeft het nieuwe logo met bijbehorende huisstijl ontworpen en dat staat ons goed. Tevens is de website volledig nieuw ontwikkeld en aangepast aan de eisen van nu. Het bureau is goed bekend met de motorjachtenmarkt en heeft een slimme internetstrategie ontwikkeld. Dat heeft het websitebezoek een flinke boost gegeven. Met deze e-nieuwsbrief, ITEMS genaamd, brengen we u graag regelmatig op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen binnen onze VDH.

Geslaagde nieuwe aanpak 1

Brochure

Wil je de brochure bekijken?